About Me

My photo
DARI SUMBER2 YANG BOLEH DIPERCAYAI KDL KERJA DI UNILEVER,MENARA TM,JALAN PANTAI BARU. MELALUI BLOG DIA,DIA INGIN MENASIHATI PLU2 MAHUPUN ORG RAMAI SUPAYA MENJAGA DIRI,MORAL,ETIKA DSBNYA. WALHAL DIA SENDIRI AMATLAH JAUH DARI SEMPURNA. HIPPO'KRIT YG PANDAI MENEGUR & MENGEJI ORG LAIN TETAPI DIA TAK PERNAH CERMIN MUKA DIA SENDIRI.. INFO DARI ANON ~ EJ @ Nor Farzly Bin Abdul Aziz Unilever (M) Holdings Sdn Bhd Level 34, Menara TM Direct Line 603-2246 2470 Fax 603-2282 1048 Mobile 6013-243 9305 Email Nor-Farzly.Abd-Aziz@unilever.com

Tuesday, February 9, 2010

BILA HIPPO'KRIT BERUCAP



PETIKAN ENTRI KDL..

Ada perbedaan antara blog KISAH DUNIA LELAKI dengan blog-2 gay yang lain di pasaran malaysia ... umumnya tahu ... blog KDL (dahulu di kenali dengan singkatan DL) sebuah blog yang menceritakan tentang SEORANG LELAKI ... mungkin lelaki itu adalah kita yang sedang membaca ... atau mungkin lelaki itu seseorang yang kita kenal ... dalam erti kata lain ... kisah tentang diri kita ... perjalanan kita ... itulah BLOG KISAH DUNIA LELAKI ...( Kau tu bukan LELAKI lah. Siapa cakap kau tu LELAKI? Seorang LELAKI akan terima rejection dengan GENTLE lah bro. Blog kau tu SAMPAH jer, ditambahkan pula dgn REAKSI2 melebih kau yg mcm POMPUAN PELACUR TUA TAK SEDAR DIRI. Oops! Jgn marah ye, aku pinjam perkataan favourite kau )

baru-2 nie salah seorang pembaca blog KDL memberitahu KDL ada satu blog yang sedang memang PANASZZZ di pasaran malaysia... so bila KDL pulang dan membuka blog tue ... memula KDL rasa terperanjat unta lah juga ... tak kan seseorang tue berani nak biarkan seseorang mempamerkan gambar lucah ... gambar keluarga ... dan gambar sendiri ... malah cukup dengan segala butir ...

setelah KDL membuat sedikit siasatan ... kesemua mangsa tue mungkin ada MELUKAKAN PEMILIK BLOG TERSEBUT ... kerana dari senarai yang pemilik blog ada ... KDL kenal 4 orang dari mereka ... tapi tak lah KDL masukkan dalam blog KDL ... COZ KDL bukan SEORANG YANG BERDENDAM tak tentu pasal... yerlah kita kena matang ... cuma KDL rasa terkilan sebab perangai 4 ekor unta yang jadi mangsa nie masih tidak berubah ... SEOLAH DAH TERLALU HITAM HATI mereka... (Kau tak perasan kan..apa yang kau dah cakap..? ni lah dia kata2 org yg tak sedar diri )

cuma apa yang KDL boleh nasihatkan. ... kepada mereka yang mengenali mangsa dalam blog panas tue ... bagitahu si mangsa ... kerna hanya si mangsa mengetahui siapa yang mereka lukai dalam masa terdekat nie ... selesaikan lah dengan cara baik ... yerlah semua orang ada buat silap ... KDL pun buat silap ... tapi kalau kita terus buat silap ... emmm no komen lah dari KDL ... sebab orang jenis nie ... memang tak pernah nak serik ...
so ... bertindaklah dengan wajar ... janganlah SEKS dan kepuasan MENIPU orang menjadi satu pegangan dalam hidup seharian dalam dunia PLU di malaysia yang terlalu kecil sangat nie ... ke kanan kita akan lihat gay ... ke kiri kita akan lihat gay ... ke depan pun gay .. ke belakang pun gay ... tak besar dunia GAY di malaysia nie ... so berhati-hati dalam memberikan POSE naked anda ... hanya itu yang KDL nak pesan .... okeis.


KALAU ANDA BACA BETUL2 ENTRI LAMA SI KDL INI. BUKTI DAH ADA. DAH MEMANG JELAS KELIHATAN YANG DIA LAH ORANG YANG 'TERLUKA' DAN YANG MAHU 'MEMBALAS DENDAM' ITU.

CUMA DALAM ENTRI INI DIA BERLAGAK MACAM ORANG TENGAH, YANG NEUTRAL, ORANG YANG BERSIMPATI ATAS KEJADIAN TERSEBUT, MEMBERI NASIHAT BAGAI, WALHAL DIA ADALAH DALANGNYA. KALAU ANDA BACA SEMULA ENTRI 'NO MORE NICE GUY'..LAIN PULA UCAPAN SHB INI..

INI LAH YANG DINAMAKAN...HIPPO'KRIT.

1 comment:

  1. EJ @ Nor Farzly Bin Abdul Aziz
    Unilever (M) Holdings Sdn Bhd
    Level 34, Menara TM
    Direct Line 603-2246 2470
    Fax 603-2282 1048
    Mobile 6013-243 9305
    Email Nor-Farzly.Abd-Aziz@unilever.com

    ReplyDelete